Chcete zvýšit počet návštěvníků vašeho webu a svých klientů? Nebojte se zapojit odborníky na SEO, kteří mají zkušenosti s celostátním dopadem reklamy. Pomohou vám i přímo pro SEO ve Zlíně, oslovíte víc potenciálních zákazníků a přitáhnete požadovanou pozornost ke svým produktům či službám.

Komu se SEO Zlín vyplatí? 

Vlastníte firmu, která si hledá své klienty především ve Zlíně a okolí? A není to škoda. Možná byste měli zkusit podívat se na svůj byznys trochu z nadhledu. Ať už vlastníte kadeřnictví, restauraci, prodáváte nějaké zboží nebo patříte mezi právníky či notáře, rozjeďte svou práci naplno. Pokud dobře zacílíte, reklama se bude šířit téměř sama, pomůže SEO (optimalizace pro vyhledávače).

Optimalizace je účinná, pokud víte, co děláte

V případě, že se rozhodnete svěřit do rukou SEO odborníků, vybírejte správně. Neznamená, že výběr firmy z vašeho blízkého okolí je vždy lepší. Mnohdy jim může naopak chybět nadhled, který v práci s internetovým vyhledáváním přináší celorepublikový či celosvětový trh. Profík vám navrhne pro váš projekt či firmu správné nástroje a postup, které pomohou zlepšit viditelnost vaší stránky v neplacené části všech vyhledávačů. Co tedy profesionální SEO přinese?

  • Větší viditelnost na internetu díky lepšímu zařazení vyhledávacích hesel v prostředí sítí
  • Získání nových návštěvníků vašich stránek, a to nejen z vašeho kraje, ale také z celé republiky
  • Cílená návštěvnost webu se zvýší a stoupne také míra konverze od návštěvníků stránek, tedy kdy potenciální zákazník provede akci, kterou chcete (uskuteční koupi, vyplní formulář, položí otázku)
  • Posílení vnímání značky, bude silnější a přiblížíte se tak lépe k zákazníkům, o které stojíte
  • Zvýší se celkový dosah kampaně bez nutnosti navýšení investic
  • Postupně naroste návratnost vašich investic do reklamy, výsledky ucítíte
  • Máte možnost přerušit kampaň bez výpadku návštěvnosti

Teď už víte, co můžete od správně zacíleného SEO očekávat. Co ale potřebujete mít, aby optimalizace fungovala, jak má? Experti si vytvoří analýzu trhu a zjistí, jaké maličkosti rozhodují o pořadí webů ve vyhledávačích v oblasti, kterou chcete zacílit. Co je tedy důležité, aby vytvořili?

  1. Zpětné odkazy

Čím víc zpětných odkazů z relevantních internetových stránek, tím větší prestiž dodáte vašemu textu, webu i značce. Typickým příkladem je například to, že někdo jiný použil právě vaše stránky v rámci citace, a tak se na ně dostalo víc návštěvníků.

  1. Klíčová vyhledávací slova/fráze

Správná vyhledávací – klíčová slova, která přesně odráží to, co zadávají vaši potenciální klienti do vyhledávačů. Při jejich tvorbě stále myslete na to, jaké zákazníky a odkud chcete získat. Klíčová slova jsou také základem pro další SEO copywriting.

  1. Technická kvalita webových stránek

Jakmile web dobře nefunguje, zákazníka něco zdrží, nebo nenajde včas co hledá – ztrácíte ho! Každý návštěvník se musím dobře orientovat, web se musí rychle načítat a zprávy na něm musí být čitelné a srozumitelné. Kvalita je prioritou, o mobilním SEO nemluvě.

  1. Zpětná vazba

Data, která dostanete je potřeba vyhodnocovat. Získáte tak informace z vyhledávačů, kdy se zákazník dostal na vaše stránky a kdy z nich odešel, protože se neproklikal k informaci, kterou chtěl získat. V případě, že se tato situace opakuje, můžete si naopak vyhledávací pozice zhoršit.

  1. Popularita vašeho brandu

Odborníci SEO dokážou ze svých analýz vyčíst, jak se vaše značka používá a jak je silná na trhu.

  1. Propojení vašich stránek se sociálními sítěmi

Dnes jde o automatickou situaci z prostředí internetu. Vyhodnocuje se, jak se o vás vyjadřují uživatelé sociálních sítí, nejčastěji pak na Facebooku, Instagramu a Twitteru.

Nebojte se svůj byznys proto rozhýbat a obraťte se na SEO odborníky. Určitě se to vyplatí. Nevíte-li, kde hledat, třeba vám napoví tato recenze na Topranker.

Jaromír Lehečka